Pirkimo taisyklės ir sąlygos
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios pirkimo taisyklės (Taisyklės) ir dokumentai, nurodyti šiose taisyklėse, yra skirti suteikti informaciją asmenims (Pirkėjas), įsigyjantiems prekes (Prekės) UAB IT Partner (Pardavėjas) elektroninėje parduotuvėje, apie prekių, parduodamų šioje elektroninėje parduotuvėje, pardavimo sąlygas.
1.2. Šios Taisyklės yra taikomos sudarant bet kokias sutartis (Sutartis) tarp Pardavėjo ir Pirkėjo dėl Prekių pardavimo. Prieš vykdant bet kokių Prekių užsakymą elektroninėje parduotuvėje, prašome atidžiai perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad jas tinkamai supratote. Prašome atkreipti dėmesį, kad, prieš užbaigdamas užsakymą, Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis bei Privatumo politika. Atsisakius tai padaryti, užsakymo užbaigimas ir Prekės užsakymas yra negalimas.
1.3. Šios Taisyklės gali būti keičiamos 6 dalyje nustatyta tvarka. Kiekvieną kartą užsakant Prekes rekomenduojame peržiūrėti Taisykles tam, kad Pirkėjas būtų įsitikinęs, jog pilnai supranta kokiomis sąlygomis konkrečiu atveju bus daromas užsakymas.
2. Informacija apie Pardavėją
2.1. Šios Taisyklės yra taikomos įsigyjant Prekes adresu https://parduotuve.itpartner.lt. Pardavėjas yra UAB „IT Partner“, įregistruota ir veikianti Lietuvos Respublikoje, juridinio asmens kodas 302430427. Pardavėjo PVM mokėtojo kodas LT100004946919. Duomenys apie Pardavėją kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.
2.2. Pardavėjo kontaktinė informaciją pateikiama skiltyje „Kontaktai“.
3. Prekės
3.1. Elektroninėje parduotuvėje pateikiami Prekių atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai atspindės Prekių spalvas. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali nežymiai skirtis nuo jų atvaizdų.
3.2. Prekių įpakavimas gali skirtis nuo to, kuris pateikiamas atvaizduose, esančiuose elektroninėje parduotuvėje.
3.3. Visos Prekės, pateikiamos elektroninėje parduotuvėje, yra prieinamos, nebent būtų nurodyta kitaip. Tuo atveju, jeigu užsakytos Prekės nebelieka sandėlyje, Pirkėjas nedelsiant informuojamas elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis ir tokios Prekės užsakymo vykdymas yra nutraukiamas.
4. Asmens duomenų tvarkymas
Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika. Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo politikoje nurodomos svarbios Taisyklių nuostatos, rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai jas perskaitytų ir būtų įsitikinęs, kad visos Privatumo politikos nuostatos jam yra suprantamos ir priimtinos.
5. Pirkimo pardavimo sutarties sudarymas
5.1. Šioje elektroninėje parduotuvėje Prekes įsigyti gali Pirkėjai:
- fiziniai asmenys, kuriems jau sukako 18 (aštuoniolika) metų;
- fiziniai asmenys, kuriems yra nuo 14 (keturiolikos) iki 18 (aštuoniolikos) metų, jeigu jie disponuoja asmeninėmis lėšomis;
- juridiniai asmenys.
5.2. Asmuo, patvirtindamas šias Taisykles, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti Prekes šioje elektroninėje parduotuvėje.
5.3. Pardavėjo nustatyta Prekių užsakymo tvarka suteikia Pirkėjui galimybę patikrinti ir ištaisyti klaidas, prieš teikiant galutinį užsakymą. Rekomenduojama, kad Pirkėjas kiekviename užsakymo teikimo etape atidžiai perskaitytų ir patikrintų teikiamą užsakymą.
5.4. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta tada, kai Pirkėjas, elektroninėje parduotuvėje suformavęs Prekių krepšelį, nurodęs reikalingus užsakymo vykdymui duomenis, pasirinkęs mokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“.
5.5. Pirkėjui pateikus užsakymą, jam išsiunčiamas elektroninis laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą.
5.6. Paruošus užsakymą, Pardavėjas patvirtina užsakymą, išsiųsdamas Pirkėjui elektroninį laišką, patvirtinantį, kad Prekės išsiųstos Pirkėjui arba parengtos atsiėmimui parduotuvėje (priklausomai nuo to, kuris Prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas).
5.7. Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad pirkimo metu nurodytu elektroninio pašto adresu bus siunčiama užsakymo elektroninė PVM sąskaita faktūra su pirkimo duomenimis. PVM sąskaita faktūra siunčiama elektroniniu paštu darbo dienomis per 3 (tris) darbo dienas nuo momento, kai Pirkėjas atsiima Prekes ar Pardavėjas perduoda Prekes kurjeriui (jei Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis kurjerio paslaugomis). PVM sąskaita faktūra išrašoma Prekių perdavimo kurjeriui ar Prekių atsiėmimo parduotuvėje (priklausomai nuo to, kuris Prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas) dienos data.
5.8. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas neturi galimybės įvykdyti užsakymo dėl to, kad Prekės nėra sandėlyje, dėl to, kad Prekė nebėra parduodama arba dėl klaidos, susijusios su elektroninėje parduotuvėje pateikiama Prekės kaina, kaip tai nurodyta šių Taisyklių 9.5 punkte, Pardavėjas informuoja Pirkėją elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis, kad užsakymo negali įvykdyti. Jeigu Pirkėjas jau bus sumokėjęs už Prekę, Pardavėjas, grąžina sumokėtas sumas ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų.
6. Teisė keisti taisykles
6.1. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti šias Taisykles dėl:
- apmokėjimo sąlygų pasikeitimo;
- prekių pristatymo sąlygų pasikeitimų;
- taikytinų teisės aktų pakeitimų.
6.2. Kiekvieną kartą užsisakant Prekes, galios tuo metu galiojanti Taisyklių redakcija.
7. Sutarties atsisakymas ir pinigų grąžinimas
7.1. Pirkėjas turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti Sutarties. Pirkėjo teisė atsisakyti Sutarties atsiranda nuo Sutarties sudarymo dienos, kaip ji yra apibrėžta Taisyklių 5.4 punkte iki prekių išsiuntimo Pirkėjui.
7.2. Pirkėjas, pageidaudamas atšaukti Sutartį, turi atsiųsti Pardavėjui užpildytą pavyzdinę Sutarties atsisakymo formą arba pateikti aiškų pranešimą, kuriame būtų išdėstytas sprendimas atsisakyti Sutarties.
7.3. Pirkėjui, atšaukusiam Sutartį, grąžinami visi už Prekę sumokėti pinigai įskaitant pristatymo išlaidas, jei prekė Pirkėjui neišsiųsta.
7.4. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės perdavimo jam, grąžinti Prekę Pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.
7.5. Teise grąžinti Prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas Prekės grąžinimui nustatytas terminas, nurodytas 7.4 punkte ir jei Prekę bus įmanoma grąžinti į pirminę būklę ir parduoti už pilną ar sumažintą kainą.
7.6. Prekės grąžinamos UAB „IT Partner“ parduotuvėse, atsižvelgiant į skiltyje „Grąžinimas ir garantija“ numatytas sąlygas ir išimtis.
7.7. Grąžinama Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), taip pat ji turi būti nenaudota. Visos grąžinamos Prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais buvo parduotos. Grąžinama Prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje (su instrukcija ir kitais dokumentais, jei jie buvo pristatyti su Preke) tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta. Kartu turi būti grąžinamos ir už Prekę gautos dovanos.
7.8. Sutarties atsisakymo ir prekių grąžinimo teisė netaikoma Sutartims dėl:
- pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų Prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl Prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms;
- prekėms, kurios buvo pateiktos pagal specialius Pirkėjo užsakymus, atsarginėms detalėms ir prietaisų aksesuarams;
- greitai gendančių Prekių ar Prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
- supakuotų Prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
- Prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
- supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
- kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
7.9. Gavęs Prekes ir įvertinęs jų kokybę, Pardavėjas grąžina pinigus už Prekes ne vėliau nei per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekių pristatymo Pardavėjui.
7.10. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Aktualūs pristatymo paslaugų tarifai pateikiami skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“. Tuo atveju, jeigu Prekė grąžinama dėl jos kokybės trūkumų, taikomos šių Taisyklių 7.13 punkto nuostatos.
7.11. Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą (įskaitant, bet neapsiribojant Taisyklių 7.7 p. nurodytus atvejus), atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. T. y. Pardavėjas turi teisę vienašališkai sumažinti Pirkėjui grąžinamos sumos dydį, proporcingai minėtam Prekės vertės sumažėjimui.
7.12. Grąžinant Prekes būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą (jos numerį) arba, tuo atveju, jeigu PVM sąskaita faktūra nėra išrašoma, kitą Prekės pirkimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą.
7.13. Pirkėjui grąžinus Prekes pagal šių taisyklių 7 dalį dėl Prekės kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja visiškai grąžinti Pirkėjui už nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir atlyginti pristatymo išlaidas, atsižvelgiant į 7.10. p. nuostatas dėl dalies Prekių grąžinimo. Grąžinama Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos. Visos grąžinamos Prekės turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta ir su tais pačiais priedais, su kuriais buvo parduotos.
7.14. Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke.
7.15. Tuo atveju, jeigu Prekės buvo pristatytos Pirkėjui, po Sutarties atšaukimo:
- Pirkėjas privalo nedelsiant grąžinti Prekes Pardavėjui;
- Prekė turi atitikti 7.7. punkto nuostatas;
- Pirkėjas turi pareigą tinkamai saugoti Prekes iki jų grąžinimo Pardavėjui.
7.16. Pirkėjas visais atvejais turės teises, kylančias iš nekokybiškos Prekės pardavimo, kurias numato Lietuvos Respublikos teisės aktai. Grąžinimo taisyklės, nurodytos šioje 7 ar kitose Taisyklių dalyse nedaro jokios įtakos šių teisių egzistavimui.
8. Pristatymas ir atsiėmimas parduotuvėje
8.1. Užsakymo suma turi būti ne mažesnė nei minimali Prekių krepšelio suma, kurios aktualus dydis pateikiamas skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“.
8.2. Pirkėjo pasirinkimu, Prekes Pirkėjo sąskaita pristato transporto įmonė. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais Prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita.
8.3. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkdamas Prekių pristatymo į namus paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų Prekių svorio ir kainos. Aktualūs pristatymo išlaidų dydžiai pateikiami užsakymo pildymo metu elektroninėje parduotuvėje.
8.4. Prekių iškrovimo ir užnešimo paslaugos užsakomos atskirai iki apmokėjimo už Prekes. Prekės iškrovimo ir užnešimo paslaugas apmoka Pirkėjas. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais Prekės iškrovimo ir užnešimo paslaugas apmoka Pardavėjas. Aktualūs iškrovimo ir užnešimo paslaugų dydžiai pateikiami skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“.
8.5. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu, skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“ nurodytais terminais. Pardavėjas negarantuoja, kad Prekės visais atvejais bus pristatytos per šiame punkte nurodytą terminą, ypač jei užsakomų Prekių nėra Pardavėjo sandėliuose. Prekės pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, įskaitant Kuršių neriją (Prekes pristatant į Kuršių neriją, taikoma papildoma priemoka, nurodyta skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“).
8.6. Užsakius daugiau negu vieną Prekę, jos gali būti pristatytos skirtingu metu, kadangi gali būti gabenamos iš skirtingų sandėlių. Už tai papildomas transporto mokestis nėra taikomas.
8.7. Pristatymas laikomas įvykdytu, kai Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu.
8.8. Jei Prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti Prekes priimsiančio asmens (Pirkėjo atstovo) duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją.
8.9. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, vadovaujantis kurjerių paslaugas teikiančios (-ių) organizacijos (-ų) taisyklėmis, nurodytomis skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“.
8.10. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas turi teisę siuntos nepriimti. Tokiu atveju kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
8.11. Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.
8.12. Jei planuojamą Prekių pristatymo dieną Prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos Prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją.
8.13. Priimant Prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, tam, kad būtų tinkamai identifikuotas Pirkėjas. Jei Pirkėjas Prekių pats priimti negali, o Prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas negali reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam asmeniui.
8.14. Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekių pristatymo momento patikrinti Prekių pakuotes, kiekį, kokybę, asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją. Pirkėjui per nurodytą terminą neįvykdžius šios pareigos ir nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad Prekių pakuotės yra tinkamos, o kiekis, kokybė, asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.
8.15. Pirkėjo pasirinkimu, išskyrus išimtis, numatytas skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“, elektroninėje parduotuvėje užsakytos Prekės gali būti nemokamai atsiimamos UAB „IT Partner“ parduotuvėje.
8.16. Pardavėjui paruošus Prekes atsiėmimui, Pirkėjas informuojamas elektroniniu paštu arba SMS žinute apie tai, kad Prekės yra paruoštos atsiėmimui.
8.17. Prekės paruošiamos atsiėmimui skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“ nurodytais terminais.
8.18. Užsakytas Prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 7 (septynias) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu arba SMS žinute, apie galimą Prekių atsiėmimą. Prekių neatsiėmus per šiame punkte nurodytą terminą, užsakymas atšaukiamas.
8.19. Atsiimant Prekes parduotuvėje Pirkėjas turi:
- nurodyti užsakymo numerį;
- pateikti asmens tapatybės dokumentą.
8.20. Atsiimti Prekes gali tik pats Pirkėjas. Jei Prekes atsiims kitas asmuo, užsakant Prekes būtent jis turi būti nurodomas kaip Prekių gavėjas. Jei Pirkėjas yra juridinis asmuo, Pardavėjas turi teisę reikalauti įgaliojimo Prekių atsiėmimui.
8.21. UAB „IT Partner“ parduotuvių, kuriose galima atsiimti Prekes, adresai pateikiami skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“. Pirkimo metu Pirkėjui leidžiama pasirinkti Prekių atsiėmimą tik tose parduotuvėse, kuriose yra pakankamas Prekių likutis.
8.22. Prekių atsiėmimo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo patikrinti Prekių pakuotę, kiekį, kokybę, asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją:
- nustačius Prekių pakuotės pažeidimą, Prekių kiekio, kokybės, asortimento, komplektiškumo ir komplektacijos neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas turi teisę Prekių nepriimti;
- Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus Prekes, laikoma, kad Prekės perduotos tinkamoje pakuotėje, Prekių kiekis, kokybė, asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.
8.23. Nekokybiškos Prekės, kurių kokybės neatitikimų nebuvo galima pastebėti apžiūrint juos 8.22 punkte numatyta tvarka, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų grąžinamos į UAB „IT Partner“ parduotuvę, kurioje Prekės buvo atsiimtos.
8.24. Papildoma informacija, susijusi su Prekių pristatymu, pateikiama skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“.
9. Prekių kaina ir pristatymo išlaidos
9.1. Prekių kainos bus tokios, kokios yra nurodytos elektroninėje parduotuvėje. Pardavėjas deda visas protingas pastangas tam, kad užtikrintų, kad Prekių kainos, tuo metu, kai Pirkėjas pateikinėja užsakymą, būtų teisingos. Jeigu Pardavėjas pastebi, kad Prekių kainose yra netikslumų, taikomas šių Taisyklių 9.5 punktas.
9.2. Prekių kainos gali keistis, tačiau tokie pasikeitimai neturės įtakos jau sudarytoms Sutartims.
9.3. Prekių kainos pateikiamos įskaitant PVM (ten kur jis taikomas) tokio dydžio, kuris taikomas konkrečiu metu Lietuvos Respublikoje. Tuo atveju, jeigu PVM dydis keistųsi laikotarpiu nuo užsakymo dienos iki pristatymo dienos, kaina gali keistis, atsižvelgiant į PVM dydžio pasikeitimą, išskyrus tuos atvejus, kai Pirkėjas už Prekes visiškai atsiskaitė prieš įsigaliojant PVM dydžio pakeitimui.
9.4. Prekių kainos neapima pristatymo išlaidų. Pristatymo išlaidų dydis nurodomos elektroninėje parduotuvėje gali keistis.
9.5 Tuo atveju, jeigu Pardavėjas nustato, kad pateikta Prekių kaina yra klaidinga, Pardavėjas informuoja Pirkėją elektroniniu paštu ir suteikia galimybę Pirkėjui įsigyti Prekę už teisingą kainą arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol negaunamas Pirkėjo atsakymas. Tuo atveju, jeigu Pirkėjo nepavyksta pasiekti jo nurodytais kontaktais, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas ir Pirkėjas yra apie tai informuojamas elektroniniu paštu. Pažymėtina, kad jeigu kainos klaidingumas yra akivaizdus ir Pirkėjas pagrįstai galėjo atpažinti tokį klaidingą įkainojimą, Pardavėjui nekyla pareigos parduoti Pirkėjui Prekes neteisinga (mažesne) kaina.
10. Apmokėjimas
10.1. Už Prekes Pirkėjas gali atsiskaityti:
- naudodamasis elektronine bankininkyste;
- grynaisiais pinigais arba banko kortele, skiltyje „Atsiskaitymas“ nurodytomis sąlygomis;
- mokėjimo (kredito arba debetine) kortele.
10.2. Juridiniams asmenims taip pat suteikiama galimybė atsiskaityti bankiniu pavedimu į Pardavėjo sąskaitą, nurodomą Pirkėjui siunčiamoje išankstinėje PVM sąskaitoje faktūroje, mokėjimo paskirtyje nurodant Pirkėjui suteiktą užsakymo numerį.
10.3. Pirkėjui pasirinkus atsiskaitymą elektronine bankininkyste, Pirkėjas privalo atlikti mokėjimo pavedimą Pirkėjo banke ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo mygtuko „Užsakyti“ paspaudimo. Per šį terminą neatlikus mokėjimo pavedimo, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė sudaryti Sutartį ir anuliuoti užsakymą.
10.4. Pirkėjo pasirinktos Prekės rezervuojamos Pardavėjo sistemoje bei Pardavėjas ima vykdyti užsakymą:
- kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko apie atliktą mokėjimą už pasirinktas Prekes, pasirinkus mokėjimą elektronine bankininkyste;
- nedelsiant, po užsakymo atlikimo, kai mokama grynaisiais pinigais arba banko kortele.
10.5. Už Prekes atsiskaitant grynaisiais pinigais arba banko kortele, kai Prekės pristatomos į namus, taikomas kurjerių lėšų administravimo mokestis, nurodomas Prekių krepšelyje, pasirinkus galimybę mokėti grynaisiais pinigais arba banko kortele.
10.6. Detalesnė informacija, susijusi su apmokėjimu, pateikiama skiltyje „Atsiskaitymas“.
11. Pirkėjo pareigos
11.1. Pirkėjas įsipareigoja registracijos formoje pateikti tik teisingus ir išsamius duomenis. Pasikeitus registracijos formoje nurodytiems duomenims Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
11.2. Pirkėjas įsipareigoja sąžiningai ir teisingai naudotis elektronine parduotuve, nekenkti jos darbui ar stabiliam veikimui. Pirkėjui nesilaikant šios pareigos, Pardavėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjo galimybę naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
11.3. Pirkėjas privalo sumokėti už užsisakytas Prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
11.4. Nepaisant pareigų, numatytų kituose Taisyklių punktuose, Pirkėjas įsipareigoja, prieš pradėdamas naudoti Prekę (įskaitant jos surinkimą, montavimą ar pan.), apžiūrėti ją ir įsitikinti, kad gauta Prekė yra ta, kurią Pirkėjas užsakė. Po prekės surinkimo ir naudojimo, pretenzijos dėl to, kad gauta ne ta prekė, kuri buvo užsakyta, nepriimamos.
11.5. Pirkėjas privalo laikytis kitų šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
12. Gamintojo garantija
12.1. Kai kurioms Pardavėjo parduodamoms Prekėms yra suteikiama gamintojo garantija. Informacija apie ją ir taikytinos sąlygos yra pateikiamos prie Prekių pridedamoje gamintojo garantijoje.
12.2. Gamintojo garantija papildo Pirkėjo teises, susijusias su nekokybiškomis Prekėmis.
13. Pardavėjo pareigos
13.1. Pardavėjas įsipareigoja:
- sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis;
- gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik šių Taisyklių, Privatumo politikos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
13.2. Pardavėjas įsipareigoja laikytis visų šiose Taisyklėse prisiimtų reikalavimų.
14. Prekės kokybė
14.1. Pardavėjas garantuoja Prekių kokybę (įstatyminė kokybės garantija). Pardavėjas skirtingoms Prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi Prekių aprašymuose.
14.2. Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis šiose Taisyklėse įtvirtinta tvarka ir atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
14.3. Jei pristatyta Prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas gali kreiptis į artimiausios UAB „IT Partner“ parduotuvės prekių priėmimo iš pirkėjų skyrių (adresus galite rasti čia) arba į Prekės gamintojo įgaliotąjį servisą, kartu su Preke pateikdamas Prekės įsigijimo PVM sąskaitą faktūrą arba, tuo atveju, jeigu PVM sąskaita faktūra nėra išrašoma, kitą Prekės pirkimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą.
14.4. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos Prekės, tai padaryti gali UAB „IT Partner“ parduotuvės prekių grąžinimo skyriuje arba elektroniniu paštu parduotuve@itpartner.lt
14.5. Teikdamas skundą Pirkėjas turi pridėti Prekės įsigijimo PVM sąskaitą faktūrą (jos numerį) arba, tuo atveju, jeigu PVM sąskaita faktūra nėra išrašoma, kitą Prekės pirkimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą bei nurodyti tokią informaciją:
- Prekės užsakymo numerį;
- Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
- Prekės pakuotės nuotrauką;
- aprašyti Prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.
14.6. Teikdamas skundą Pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
- Pardavėjui neatlygintinai per protingą terminą pašalinant Prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
- atitinkamai sumažinant pirkimo kainą;
- pakeičiant Prekę analogiška tinkamos kokybės preke;
- grąžinant sumokėtą Prekės kainą ir atsisakant Sutarties, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli.
14.7. Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
14.8. Garantinės priežiūros klausimais Pirkėjas taip pat gali skambinti telefonu 8 616 27033, užduoti klausimus elektroninio pašto adresu parduotuve@itpartner.lt arba užpildant užklausos formą www.itpartner.lt.
15. Atsakomybė
15.1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis elektronine parduotuve, įskaitant, bet neapsiribojant, už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
15.2. Užsiregistravęs elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir (arba) perdavimą tretiesiems asmenims. Jeigu elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi tretieji asmenys, prisijungę prie elektroninės parduotuvės Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas tokį asmenį laiko Pirkėju ir Pirkėjas atsako už visus tokio trečiojo asmens veiksmus, atliktus elektroninėje parduotuvėje.
15.3. Pardavėjas, tiek kiek tai neprieštarauja taikytiniems teisės aktams, yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika ir kitais šiose Taisyklėse nurodomais dokumentais, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
15.4. Atsižvelgdami į Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo 8 straipsnio 3 dalies nuostatas, Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad Pirkėjo veiksmų elektroninėje parduotuvėje patvirtinimas prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenimis (atpažinimo kodu) turi Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo 8 straipsnio 1 dalyje įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodymo priemonė teisme). Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui, taip pat nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenų pažeidimą ar paviešinimą.
15.5. Už Sutarties, sudarytos naudojantis elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
15.6. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas pažeidžia šių Taisyklių nuostatas, jis yra atsakingas už Pirkėjo patirtą žalą ar nuostolius, kurie kyla kaip numatytina šių Taisyklių pažeidimo pasekmė.
15.7. Pardavėjas tiekia Prekes tik buitiniam ir asmeniniam naudojimui. Pirkėjas įsipareigoja nenaudoti parduodamų Prekių komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais, ir Pardavėjas nebus atsakingas už bet kokį Pirkėjo negautą pelną, verslo nuostolius, veiklos sutrikdymą ar nuostolius dėl prarastos verslo galimybės.
15.8. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jei Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
16. Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai
16.1. Pardavėjo nekontroliuojamas įvykis reiškia bet kokį veiksmą ar įvykį, kurio Pardavėjas pagrįstai negali kontroliuoti.
16.2. Pardavėjas nebus atsakingas už Sutarties ar bet kokių įsipareigojimų pagal Sutartį neįvykdymo arba pavėluoto įvykdymo, jeigu toks neįvykdymas ar vėlavimas atsirado dėl Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių, kaip jie yra apibrėžti šių Taisyklių 16.1 punkte.
16.3. Tuo atveju, jeigu įvyksta Pardavėjo nekontroliuojamas įvykis, kuris daro įtaką tinkamam Pardavėjo įsipareigojimų pagal Sutartį vykdymui, Pardavėjas nedelsdamas informuos Pirkėją ir Pardavėjo įsipareigojimų, kylančių iš Sutarties, vykdymas bus sustabdytas ir įsipareigojimų įvykdymo terminas bus pratęstas Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių trukmei. Jeigu Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai daro įtaką Prekių pristatymui Pirkėjui, Pardavėjas suderins naują pristatymo datą po Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių pabaigos.
17. Informacijos siuntimas
Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
18. Kitos nuostatos
18.1. Bet kokiai Sutarčiai, sudaromai tarp Pardavėjo ir Pirkėjo, yra taikomos šios Taisyklės kartu su dokumentais, nurodytais jose. Bet kokie nukrypimai nuo šių Taisyklių galioja tik tuo atveju, jeigu jie yra įforminami rašytiniu dokumentu.
18.2. Pirkėjas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, turi tam tikras teises, susijusias su netinkamos kokybės Prekėmis. Jokia šių Taisyklių nuostata neturėtų būti interpretuojama kaip suvaržanti ar apribojanti naudojimąsi tokiomis teisėmis.
18.3. Pardavėjas turi teisę perleisti savo teises ir pareigas pagal Sutartį trečiajam asmeniui ar asmenims, tačiau toks teisių ir pareigų perleidimas neturės jokios įtakos Pirkėjo teisėms bei Pardavėjo įsipareigojimams pagal šias Taisykles. Tokio perleidimo atveju Pardavėjas informuos Pirkėją, pateikdamas informaciją apie perleidimą elektroninėje parduotuvėje.
18.4. Pirkėjas neturi teisės perleisti ar perduoti visų ar dalies teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš šių Taisyklių, trečiajam asmeniui ar asmenims be Pardavėjo rašytinio sutikimo.
18.5. Jei kuri nors šių Taisyklių nuostatų yra teismo pripažįstama neteisėta, negaliojančia arba neįgyvendinama, kitos šių Taisyklių nuostatos lieka galioti ir veikti visa apimtimi. Bet kuri šių Taisyklių nuostata, pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama tik iš dalies ar tam tikra apimtimi, liks galioti ta apimtimi, kuria ji nebuvo pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama.
18.6. Jeigu šiose Taisyklėse nėra nurodyta kitaip, bet koks Pardavėjo vėlavimas pasinaudoti teise pagal šią Sutartį nereiškia Pirkėjo atleidimo nuo įsipareigojimo vykdymo arba šios teisės atsisakymo, o atskiras arba dalinis bet kurio įsipareigojimo įvykdymas arba atskiras arba dalinis pasinaudojimas bet kuria teise nereiškia, kad šis įsipareigojimas neturi būti vykdomas arba šia teise negali būti naudojamasi toliau.
18.7. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp šalių pagal šias Taisykles taikomi Lietuvos Respublikos įstatymai ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
18.8. Kiekvienas ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantis iš šių Taisyklių ar susijęs su šiomis Taisyklėmis, jų pažeidimu, nutraukimu ar galiojimu, galutinai sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
18.9. Prašymus ar skundus dėl Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje įsigytos Prekės Pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
18.10. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.