Our website uses cookies to help enhance your experience. Continue browsing or choose to accept if you agree to the use of cookies.

Agree

Grąžinimas ir garantija

El. parduotuvėje itpartner.lt įsigytų prekių grąžinimas:

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį. Asmeninio vartojimo prekės sąvoka netaikoma elektroniniams komponentams, detalėms, mazgams, kabeliams, jungtims, maitinimo šaltiniams, prietaisų priedams ir kitiems gaminiams, kuriems garantijos taikomus/netaikomus terminus nustato gamintojas.

Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.

Pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei:

  • grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
  • prekė nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
  • grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
  • grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas (PVM sąskaita faktūra (jos numerį) arba, tuo atveju, jeigu PVM sąskaita faktūra nėra išrašoma, kitas Prekės pirkimą iš Pardavėjo patvirtinantis dokumentas) ir garantinis talonas (jei jis buvo išduotas).

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:

  • supakuoti garso ir vaizdo kūriniai ir fonogramos bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, programinė įranga, jei pažeistos pakuotės apsaugos;
  • laikraščiai, žurnalai ar kiti periodiniai leidiniai;
  • prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas;
  • Prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
  • supakuotų Prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • kitais atvejais, kai pirkimo–pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Tuo atveju, jeigu Prekės buvo pristatytos Pirkėjui, po Sutarties atšaukimo:

  • Pirkėjas privalo nedelsiant grąžinti Prekes Pardavėjui laikantis Kokybiškų prekių grąžinimo reikalavimų;
  • Pirkėjas turi pareigą tinkamai saugoti Prekes iki jų grąžinimo Pardavėjui.

Grąžinant Prekes, pirkėjas atsako už prekių supakavimą ir prekių pristatymą į IT Partner parduotuvę.

Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. T. y. Pardavėjas turi teisę vienašališkai sumažinti Pirkėjui grąžinamos sumos dydį, proporcingai minėtam Prekės vertės sumažėjimui.

Pardavėjas gali atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.

Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik bendru sutarimu (pvz. Pirkėjui sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).

Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekę, būtina pateikti užpildytą pavyzdinę Sutarties atsisakymo formą, arba laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme būtina nurodyti banko sąskaitos numerį pinigų grąžinimui.

Pardavėjas įsipareigoja sugrąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 14 dienų., į kurias neįskaičiuojamas laikas, per kurį serviso centras patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.). Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties nutraukimą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Pirkėjo teisė atsisakyti elektroninėje parduotuvėje su pardavėju sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma:

  • sutartims dėl pagal specialius vartotojo užsakymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
  • sutartims pagal specialius vartotojo poreikius užsakomoms prietaisų atsarginėms detalėms, priedams bei prietaisų aksesuarams;
  • sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
  • sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
  • sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;
  • greitai gendančių Prekių ar Prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • supakuotų Prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • kitais atvejais, kai pirkimo–pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo–pardavimo sutartį Pardavėjo prekybos salone ir gali pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, jo prašymas grąžinti įsigytą tinkamos kokybės prekę, dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik Pardavėjui sutikus priimti prekes.

Ši nuostata galioja Mažmeninės prekybos taisyklėse nurodytoms negrąžinamoms prekėms:

  • mašinoms ir mechaniniams įrenginiams (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą 8401-8487)
  • elektros mašinoms ir įrenginiams, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizojs vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatams (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą 8501-8548)
  • optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisams ir aparatams (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą 9001-9033)
  • kitoms prekėms, įvartintoms Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte.
  • Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į IT Partner prekių priėmimo iš pirkėjų skyrių arba į prekės gamintojo įgaliotąjį servisą. Dėl garantinės priežiūros klausimų taip pat galima skambinti telefonu +37061627033, arba užpildyti užklausos formą www.itpartner.lt.

Pirkėjui grąžinus Prekes dėl Prekės kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja visiškai grąžinti Pirkėjui už nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir atlyginti pristatymo išlaidas. Pirkėjas visais atvejais turės teises, kylančias iš nekokybiškos Prekės pardavimo, kurias numato Lietuvos Respublikos teisės aktai.

Jei vienos pirkimo–pardavimo sutartimi buvo įsigytos kelios prekės ir grąžinama nekokybiškų Prekių dalis, Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Aktualūs pristatymo paslaugų tarifai pateikiami skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“.

Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu parduotuve@itpartner.lt

Prašymus ar skundus dėl IT Partner interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.